Záruka na tovar
Na všetky naše šperky poskytujeme dvojročnú záruku od momentu prevzatia tovaru. Keďže šperky sú jemné a citlivé na zaobchádzanie, odporúčame ich nosenie v prostredí, ktoré im neublíži. Ak sa váš šperk poškodí a máte podozrenie, že ide o výrobnú alebo materiálovú vadu, môžete ho reklamovať.
Pred samotnou reklamáciou vám odporúčame prečítať si naše Všeobecné obchodné a reklamačné podmienky. Ak máte otázky, neváhajte nás kontaktovať – radi vám poradíme. Môžete nám zavolať, napísať e-mail alebo navštíviť našu predajňu, kde vám ochotne pomôže náše v obore vyškolený personál.
Ako riešime reklamácie?
Každú reklamáciu starostlivo preskúmame, pričom naši zlatníci používajú mikroskopy a ďalšie technológie na zistenie príčiny poškodenia. Ak si nie sme istí, konzultujeme problém s nezávislými odborníkmi. Naším cieľom je presne zistiť, čo sa stalo, a v prípade našej chyby preberáme plnú zodpovednosť. Náklady na opravu či výmenu výrobku, vrátane poštovného, v takýchto prípadoch hradíme my.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenia spôsobené opotrebovaním alebo nedbanlivosťou. Všetky úpravy šperkov ZLATOKOV odporúčame zveriť priamo nám alebo našim odborníkom v predajniach. Zásahy neautorizovaného zlatníka môžu viesť k poškodeniam, ktoré nemusia byť opraviteľné. Upozorňujeme, že ak do šperku zasiahne iná osoba, záruka tým zaniká.
Postup pri reklamácii
- Zabaľte tovar bezpečne, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Uvedomte si, že balík môže byť prepravovaný spolu s ťažšími zásielkami, ktoré by mohli šperk poškodiť.
- Najlepšie je šperk zabaliť do mäkkého materiálu a vložiť ho do pevnej škatuľky. Pre prepravu odporúčame využiť služby Slovenskej pošty – cenný list. Použite obal určený na prepravu cenín, ktorý poskytuje pošta.
- Balík odošlite čo najskôr a zvážte jeho poistenie, nakoľko za jeho stratu počas prepravy zodpovedá odosielateľ.
Podrobné informácie nájdete v našom reklamačnom poriadku.