Vážení zákazníci, vzhľadom na úplnú vyťaženosť výroby Vás musíme upozorniť, že tovar, označený s dodaním "Na objednávku", už nevieme vyrobiť a doručiť do vianoc. Termín dodania pri takýchto položkách bude po dátume 16.2.2025. Pri každej objednávke Vás budeme informovať. Ďakujeme za pochopenie.

Košík je prázdny
Nakúpte ešte za a v rámci SR máte dopravu zdarma.
0,00 € / 200,00 €
Celková cena

0,00 €

Prejsť do košíka

Záruka na tovar a reklamácie

Záruka na tovar

 

Na všetky naše šperky poskytujeme dvojročnú záruku od momentu prevzatia tovaru. Keďže šperky sú jemné a citlivé na zaobchádzanie, odporúčame ich nosenie v prostredí, ktoré im neublíži. Ak sa váš šperk poškodí a máte podozrenie, že ide o výrobnú alebo materiálovú vadu, môžete ho reklamovať.

Pred samotnou reklamáciou vám odporúčame prečítať si naše Všeobecné obchodné a reklamačné podmienky. Ak máte otázky, neváhajte nás kontaktovať – radi vám poradíme. Môžete nám zavolať, napísať e-mail alebo navštíviť našu predajňu, kde vám ochotne pomôže náše v obore vyškolený personál.

 

Ako riešime reklamácie?

 

Každú reklamáciu starostlivo preskúmame, pričom naši zlatníci používajú mikroskopy a ďalšie technológie na zistenie príčiny poškodenia. Ak si nie sme istí, konzultujeme problém s nezávislými odborníkmi. Naším cieľom je presne zistiť, čo sa stalo, a v prípade našej chyby preberáme plnú zodpovednosť. Náklady na opravu či výmenu výrobku, vrátane poštovného, v takýchto prípadoch hradíme my.

Záruka sa nevzťahuje na poškodenia spôsobené opotrebovaním alebo nedbanlivosťou. Všetky úpravy šperkov ZLATOKOV odporúčame zveriť priamo nám alebo našim odborníkom v predajniach. Zásahy neautorizovaného zlatníka môžu viesť k poškodeniam, ktoré nemusia byť opraviteľné. Upozorňujeme, že ak do šperku zasiahne iná osoba, záruka tým zaniká.

 

Postup pri reklamácii

 

  1. Zabaľte tovar bezpečne, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Uvedomte si, že balík môže byť prepravovaný spolu s ťažšími zásielkami, ktoré by mohli šperk poškodiť.
  2. Najlepšie je šperk zabaliť do mäkkého materiálu a vložiť ho do pevnej škatuľky. Pre prepravu odporúčame využiť služby Slovenskej pošty – cenný list. Použite obal určený na prepravu cenín, ktorý poskytuje pošta.
  3. Balík odošlite čo najskôr a zvážte jeho poistenie, nakoľko za jeho stratu počas prepravy zodpovedá odosielateľ.

Podrobné informácie nájdete v našom reklamačnom poriadku.

Sledujte nás na Instagrame

#zlatokov